הנהלת מעוז

שמרית ביינהורן, מנכ”לית

שמרית היא מנהלת ארגון 'מעוז'. שמרית הצטרפה לצוות מעוז בשנת 2015. בתפקידה האחרון, היא ניהלה את חטיבת השינוי והאסטרטגיה. במסגרת תפקידה, היתה אחראית על ליווי מהלכי השינוי של חברי הרשת על ידי יחידות המאיצים, מרכז הידע, פלטפורמות ההשקעות ויחידת הטכנולוגיה והובילה את האסטרטגיה הארגונית. קודם לכן, ניהלה את יחידת המאיצים וליוותה מהלכי שינוי כמנהלת תיקים, והחלה את דרכה במעוז כרכזת בצוות הרשת. טרם הצטרפותה למעוז עבדה שמרית ב”קבוצת גבים” כמגשרת ומנחה בכירה. היא בעלת ניסיון רב ומגוון בהנחיה, הובלת תהליכים ארגוניים, ליווי אישי למנהלים בכירים, והקימה מיזמים חברתיים וטכנולוגיים. לשמרית תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, היא עורכת דין ומגשרת בהכשרתה. נשואה לאורי והם מתגוררים בכפר סבא עם אליה, אביתר, ליא ועדי.  
קרא עוד

ניצן בן דוב, סמנכ”לית מטה ואסטרטגיה

ניצן מכהנת כסמנכ"לית מטה ואסטרטגיה בארגון מעוז. בתפקידה הקודם ניהלה את יחידת הסטארטר במעוז שקמה בתקופת הקורונה, וליוותה עשרות ארגונים מקומיים בשנה במטרה לחזק את האפקטיביות של ארגונים אלו ולקדם איכות חיים וחוסן כלכלי חברתי במרחב המקומי. ניצן הצטרפה למעוז בשנת 2019, כמנהלת תיקים בתוכניות המאיצים, לאחר שניהלה במשך שלוש שנים את עמותת תודעה שעוסקת במאבק בתופעת הזנות בישראל. בשנים בהם ניהלה את תודעה, העמותה זכתה בפרס קרן פרס בראשית בזכות פרויקט חדשני וטכנולוגי של מניעת אלימות והטרדה ברשת, ופיתחה תכנית דיגיטלית ראשונה מסוגה בישראל לחינוך למניעת אלימות לבני ובנות נוער בשיתוף פעולה עם HIT. לפני כן, ניהלה את תחום החינוך וההסברה במרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית והובילה מספר פרויקטים של צמצום פערים חברתיים, רגשיים ולימודיים בפריפריה החברתית והגיאוגרפים של ישראל. ניצו בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ומשאבי אנוש במכללת תל חי, ותואר שני בלימודי מגדר באוניברסיטת בן גוריון. בוגרת התוכנית למצוינות ניהולית בארגונים חברתיים של מתן.
קרא עוד

הדס ברכה קליידר, סמנכ”לית תוכן ופדגוגיה ומנהלת מיזמים משותפים עם הממשלה

הדס היא סמנכ”לית תוכן ופדגוגיה ומנהלת מיזמים משותפים עם הממשלה. במסגרת תפקידה הקודם ניהלה את מיזם ‘ענבר’- מיזם משותף של משרד הבריאות וארגון מעוז שנועד לגבש את העתודה הניהולית הבכירה והמובילה במערכת הבריאות. בנוסף לכך, ניהלה את חטיבת היכולות האחראית על חיזוק יכולות לבניית אמון והובלת שינוי בקרב חברי הרשת. לפני כן הנחתה כשנתיים בתכנית העמיתים של מעוז. להדס ניסיון עשיר בייעוץ, הנחיה ופיתוח סדנאות במגזר העסקי, במגזר השלישי ובצבא ההגנה לישראל. לפני הצטרפותה למעוז, הדס שימשה כיועצת לפיתוח מנהיגות ומנחת קבוצות בבית הספר לפיתוח מנהיגות של צה”ל. במסגרת תפקידה התמקדה בייעוץ ארוך טווח ליחידות ולמפקדים, בפיתוח צוותים והנחיית סדנאות תוכן ומיומנות, כמו גם באבחון אתגרי מנהיגות תלויי הקשר והתאמת התערבויות ברמה הארגונית. בנוסף, הדס עבדה שש שנים כמנחה ומפתחת סדנאות בחברת “בסיס להערכה” עבור מנהלים ואנשי משאבי אנוש בארגונים שונים, הן במגזר העסקי והן במגזר השלישי. במסגרת תפקידה עסקה בפיתוח כלי מיון ותהליכי הערכה ומדידה בארגונים שונים. הדס בעלת תואר שני בפסיכולוגיה ארגונית-חברתית מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה. הדס מתגוררת באבן יהודה, נשואה לאייל ואמא למאיה, עמית ורואי.
קרא עוד

נטלי משה גוטרמן, מנהלת מערך פיתוח המשאבים

נטלי משה גוטרמן מנהלת את מערך פיתוח המשאבים במעוז. המערך אמון על ההכנסות הפילנתרופיות והובלת השותפויות מול המשקיעים של מעוז שהינם שותפים במימוש המשימה לקידום חוסנה החברתי כלכלי של מדינת ישראל. נטלי הצטרפה למעוז אחרי שלוש שנים בניו יורק, שם הובילה בקונסוליה הישראלית יחידה שהייתה אמונה על קשרי קהילה ישראלית, במהלכן יזמה שיתופי פעולה משמעותיים עם גופים אקדמיים, סטארטאפים וארגונים ללא מטרות רווח. לנטלי רקע בעולמות החינוך הבלתי פורמלי, היא הייתה מנחה בתכנית "אוניברסיטה בעם" שפועלת על מנת להנגיש את עולם האקדמיה למבוגרים ממצב סוציו אקונומי נמוך, ועבדה עם נוער בסיכון במסגרת פרוייקט מל"א (מרחב למידה אחר) ועמותת פו"ש. היא בוגרת החוג לפסיכולוגיה וחינוך מיוחד מאוניברסיטת תל אביב ועברה את תכנית "גוונים" למנהיגות ישראלית מקומית בניו ג'רזי. היא מתגוררת במושב משמרת עם בן זוגה יאיר, ושלושת ילדיהם, אביגיל, יוני ואלי
קרא עוד

נועה מרום טויזר, מנהלת כספים ותפעול

נועה היא מנהלת כספים ותפעול בארגון מעוז. הצטרפה לצוות מעוז בשנת 2023. לפני כן, כיהנה כמנהלת כספים ומשאבים בארגונים וחברות במגזר העסקי ובמגזר השלישי. לנועה ניסיון עשיר בניהול כספים ותקציבים, באופטימיזציה וייעול של תהליכים עסקיים וארגוניים ובפיקוח ובקרה אפקטיבית מותאמת לפעילויות שונות וכן בניהול ממשקים מול רשויות וגורמי חוץ. בנוסף, מכהנת מזה מספר שנים בהתנדבות כחברת ועד מנהל של עמותת הורים בתחום החינוך המשלב. נועה רו"ח מוסמכת, בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית, ובעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. מתגוררת במודיעין, נשואה לאודי ואמא לשירה, הדר ועומר.
קרא עוד

עבד עאסלה, מנהל שותפויות ופיתוח אסטרטגי

עבד הוא מנהל שותפויות ופיתוח אסטרטגי בארגון מעוז. הוא הצטרף למעוז ביולי 2023 ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל בפועל של קבוצת ראות וראש תחום חברתי כלכלי. לעבד ניסיון עשיר בניהול והובלת פיתוח אסטרטגי; פיתוח עסקי; בניית ותחזוק שותפויות; חשיבה ותכנון אסטרטגי; מחקר וכתיבת מסמכי מדיניות; פיתוח מדדים ומדידת השפעה של ארגונים חברתיים; הובלת תהליכי שינוי ופיתוח כלכליים וחברתיים מורכבים ורתימת שחקנים בשדה. לצד זאת, עבד מגיע עם ניסיון רחב בהכשרת, פיתוח וטיפוח הון אנושי, ניהול כספים ובניהול ותפעול ארגוני חברה אזרחית.
קרא עוד

עינת צוק, מנהלת מיזם מקום

לפני תפקידה הנוכחי ניהלה במעוז את תחום הובלת השינוי במרחב המקומי וליוותה מנהיגים.ות צפוניים בעיצוב ויישום מהלכי שינוי. בתפקידיה הקודמים בנתה והובילה הכשרות במסגרת תכניות עתודה למגזר הציבורי, בניהם צוערים לניהול תשתיות תחבורה וצוערים לאסטרטגיה ותכנון אורבני. עינת בעלת תואר שני בתכנון וייעוץ ארגוני. אמא לשתיים, גדלה בעמק יזרעאל ושם היא מתגוררת כיום עם משפחתה.
קרא עוד

שרה הלר, מנהלת מיזם תעסוקה

בתפקידה הקודם ליוותה תהליכי הובלת שינוי של חברי רשת במעוז. ב15 השנים האחרונות שרה הובילה תהליכים הקשורים לתעסוקת חרדים ברגישות קהילתית גבוהה, ושימשה גורם מקשר בין תכניות ממשלתיות ופרטיות לרבנים מהציבור הליטאי והחסידי. היא מנהלת מקצועית של מכון יעד מבית קרן קמח, והייתה שותפה בהובלת תכניות רבות לקידום תעסוקה. בין השאר פיתחה את פרופסיית היעוץ התעסוקתי בלמעלה מ-30 סמינרים חרדיים, סייעה לפתיחת מסלולי הכשרה מקצועית שאינם הוראה, בנתה פורומים לנשות מקצוע חרדיות, פיתחה סדנאות לבירור דילמות של נשים חרדיות בעולם העבודה, וניהלה את תכנית "שבילים" להכנה וליווי של סטודנטיות חרדיות בלימודים אקדמיים. לשרה תואר שלישי מאוניברסיטת בן גוריון בתכנית לניהול וישוב סכסוכים. היא פסיכותרפיסטית, ובשעות הערב מעניקה טיפול פסיכותרפי לנערות חרדיות במצוקה במסגרת קליניקה פרטית.
קרא עוד

ורד אמר, מנהלת מעוז צפון

ורד אמר, מנהלת את מעוז צפון - השלוחה הצפונית של ארגון מעוז. לורד, חברת רשת מעוז ובוגרת תכנית מקום, ניסיון ניהולי רב בתחומי השלטון המקומי, כמו גם בתכנון ובהובלת פרויקטים בשיתוף פעולה רב מגזרי. קודם לתפקידה כמנהלת מעוז צפון, היא שימשה כמנכ"לית המועצה המקומית כפר ורדים וכחברת דירקטוריון באשכול גליל מערבי. לפני כן עמדה בראש המנהלת להקמת קמפוס חינוכי קהילתי במועצה האזורית מרום הגליל - יוזמה רב מגזרית שהובילה קרן רש"י. ורד היא בוגרת של בית הספר למנהיגות חינוכית מנדל, החלה את דרכה המקצועית כאדריכלית ומתכננת במשרדי תכנון מובילים וכבעלת משרד עצמאי. מתגוררת עם משפחתה בישוב קורנית שבגליל.
קרא עוד

טלי סמני, מנהלת אסטרטגיה והקמה של מעוז דרום

טלי משמשת כמנהלת אסטרטגיה והקמה של מעוז דרום. בתפקידה הקודם, שימשה טלי כמנהלת הרשת של מעוז. בהכשרתה, טלי הינה פסיכולוגית קלינית (בעלת קליניקה פרטית) ואקטיביסטית, בעלת תואר ראשון ושני מאוניברסיטת ת""א והינה דוקטורנטית לפסיכולוגיה בבן גוריון. טלי בעלת ניסיון בליווי תהליכי מיון, מדידה והערכה. היא חוקרת, מלמדת במגמה הקלינית במכללת אחוה, מרצה ומנחה סדנאות בתחומים מגוונים וביניהם נושא הגיוון והרב תרבותיות עליו גם כתבה ופרסמה מאמרים בתחום התעסוקה והטיפול. לפני הגעתה למעוז, טלי שימשה כמנהלת תחום קהילה יהודית במתנ""ס שיקגו בלוד, הקימה מרכז טיפולי לגיל הרך בשכונה ופיתחה מענים לתושבים מהגיל הרך ועד קשישים. טלי היא פעילה חברתית בעולמות הבריאות ובריאות הנפש בקרב יוצאי אתיופיה ומתנדבת בקבוצת יוצאי אתיופיה במקצועות בריאות הנפש (קבוצת סנה לבונה) ובפורום בריאות יוצאי אתיופיה. בכלל זה גם הקימה ומנהלת קבוצת פייסבוק שעוסקת בבריאות הנפש בקרב יוצאי אתיופיה. היא חברת וועד של מרכז אקורד, הנני ומרכז ווסטה- צגה. טלי נבחרה כאחת מ-40 הצעירים והצעירות המבטיחים של עיתון דה-מרקר לשנת 2018.
קרא עוד

זיו הראל, מנהל מיזם ‘אדוות’

זיו מנהל את מיזם 'אדוות' - מיזם משותף למשרד החינוך וארגון מעוז שנועד לגבש את העתודה הניהולית הבכירה והמובילה במערכת החינוך. ב-5 השנים האחרונות היה ממובילי תחום "מאיצים" של מעוז, ושותף בעיצוב, האצה ויישום של למעלה מ- 30 מהלכי שינוי שונים מערכתיים בתחום החברתי כלכלי מרביתם בתחום החינוך. ב-17 השנים האחרונות צבר זיו ניסיון במגוון תפקידים בארבעת המגזרים ובעיקר בציבורי, בהקמה ומיסוד ארגונים ומערכות ציבוריות. בשנים 2011-2016 היה שותף להקמה ומיסוד של הרשות לפינוי מוקשים, וייסד בה את תחום ניהול המידע וה-GIS. במשך 3 שנים שימש כיו”ר הוועד המנהל של היישוב נופי פרת וממייסדי הוועד מקומי של גוש אדומים. היה מנכ''ל חברת ''אולפן-אור'' שמתמחה בהוראת עברית הפדגוגיה חדשנית, ושימש כמנחה בכיר ויועץ אישי לייעוץ תעסוקתי וקריירה בחברת מקדמיה. זיו בעל תואר ראשון בלימודי סוציולוגיה אנתרופולוגיה וגיאוגרפיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובוגר קורס הנחיית קבוצות של בית הספר למנהלים “תפנית” באוניברסיטה הפתוחה. נולד, גדל והתחנך בירושלים, נשוי לשרית ויחד הם מגדלים את אביתר, כרמי, אלישע ורות ביישוב נופי פרת שבמדבר יהודה.
קרא עוד

אבי רוקח, מנהל מיזם ממלכתיות

במסגרת תפקידו כמנהל מיזם ממלכתיות אבי אחראי על גיבוש העתודה הניהולית הבכירה והמובילה במשרדי הממשלה, מגזר שלישי ועסקים. בנוסף מנחה בתכנית העמיתים. בתפקידו האחרון היה מנכ"ל ארגון סוטריה במשך שנה וחצי, ארגון חדשני בתחום בריאות הנפש. רוב תפקידיו הקודמים היו במערכת החינוך. בתחילת דרכו היה מנהל התיכון של ישיבת כפר גנים ולאחר מכן היה שותף בהקמת ישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות וכיהן כראש הישיבה במשך שמונה שנים. בהמשך מילא אבי תפקיד בהנהלת רשת אמי"ת כמנהל אזור המרכז במשך חמש שנים. לאבי תעודת רבנות מטעם הרבות הראשית ושני תארים בתלמוד מאוני' בר אילן. תעודת הוראה, בוגר תכנית למנהלי ורבני קהילות של קרן רוטשילד, תעודת מגשר וחבר רשת מעוז מחזור ג' של תכנית אדוות. במקביל לעיסוקו המקצועי אבי עוסק בתחום החברתי, יחד עם טל וששת ילדיהם. אבי ומשפחתו גרים בלוד וכמשפחה הם שותפים בעשייה החברתית בעיר במגוון תחומים. בשנותיו הראשונות בגרעין התורני בלוד היה אבי יו"ר ועדת חינוך ובחמש שנים האחרונות משמש כיו"ר הועד המנהל של הגרעין. כמו כן חבר בועד המנהל של הקרן לפיתוח לוד. בזמנו הפנוי אוהב לרוץ ולקרוא ספרים.
קרא עוד

יותם זעירא, מנהל חטיבת הרשתות

יותם זעירא מנהל את חטיבת הרשתות במעוז. החטיבה בהובלתו מלווה מהלכי שינוי משותפים שיוזמים חברי רשת מעוז, אשר נמצאים בתפקידים בכירים במגזר הציבורי, החברתי והעסקי, ומסייעת להם להקים רשתות משימה פעילות ואפקטיביות. בנוסף, הוא מנהל את השותפות האסטרטגית של מעוז עם יד הנדיב בנושא יישום יוזמות בשדה המוביליות החברתית. יותם הצטרף למעוז אחרי חמש שנים בבוסטון, במהלכן ניהל את תחום האסטרטגיה והשותפויות בעמותת Roca, שפיתחה מודל פורץ-דרך המסייע לצעירים שהסתבכו בעולם הפשע והכנופיות להשתקם ולהשתלב בתעסוקה. יותם הוא עורך דין שעבד במשרד המשפטים והתמחה אצל נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, ומחנך שעבד עם נוער וצעירים ממגוון רקעים למעלה מעשור ביד בן צבי, המכינה הירושלמית, הבית הפתוח, חוש״ן, יהודה הצעיר, הסוכנות היהודית וארגונים נוספים. קודם לכן שירת כקצין מודיעין ביחידה מיוחדת ועשה שנת שירות בעמותת מלכישוע. הוא בעל תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותעודת הוראה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת הרווארד.
קרא עוד

ד”ר חנן כהן, מנהל מו”פ אמון

ד"ר חנן כהן, מנהל את יחידת מו''פ אמון במעוז שמפתחת ידע, כלים ופרקטיקות בנושא בניית אמון, תוך חיכוך גבוה עם השטח. בשנים האחרונות עסק במחקרים הקשורים באמון, חוסן חברתי-כלכלי, קיטוב חברתי, ושלטון מקומי. מנהל את מערך הקייסים של הארגון, שמפתח ומלמד מקרי מבחן פדגוגיים ישראליים מקוריים בנושא אמון, מנהיגות והובלת שינוי. חנן בעל דוקטורט במדע המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בדוקטורט חקר כיצד אלימות מקומית ושינויים דמוגרפיים-חברתיים השפיעו על האופן שבו יחסי יהודים-ערבים באו לידי ביטוי בבחירות המקומיות בערים המעורבות בישראל (1983-2013). בעבר עבד כחוקר במרכז גוטמן לחקר דעת קהל ומדיניות במכון הישראלי לדמוקרטיה. במסגרת עבודתו היה שותף בכתיבת מחקרי מדד הדמוקרטיה הישראלית בשנים 2014-2017, מחקר החברה הדתית לאומית בישראל 2014, ומחקר “שותפות בעירבון מוגבל” על יהודים וערבים בישראל 2017. הרצה וחקר במסגרות מחקריות שונות בישראל. חנן ירושלמי, נשוי ללילך ואבא של איתן, רוני, הודיה ושחר.
קרא עוד

אסנת מירון, מנהלת חדשנות

אסנת מנהלת את יחידת החדשנות החל מ-2023. בתפקידה הקודם ניהלה את יחידת 'תהודה', במסגרתו הייתה אחראית על הרחבת מעגלי האימפקט של הארגון ויצירת אקוסיסטם רחב ורתום לפעילויות מעוז במערכות השונות. בתפקידיה הקודמים אסנת ניהלה את תכנית עמיתי מעוז במשך שנתיים ובמקביל הקימה את רשת מעוז וניהלה את הרשת כשלוש שנים. בתוך כך הייתה אחראית על פעילות הרשת והובלת והגשמת חזון הארגון. אסנת החלה את דרכה בתפקידי הפקה שונים בטלוויזיה: הקמת חדשות ערוץ 2, הפקת התכנית ‘אולפן שישי’ והייתה המפיקה הראשית של התכנית ‘עובדה’ עם אילנה דיין. היא הייתה חברה בצוות ההקמה של ערוץ 10 וחדשות 10, מנהלת הפקה ותפעול של ערוץ התכלת וחברת אור מדיה. כמו כן, אסנת הייתה המפיקה האחראית של אירועי ‘כעת מחר’- חגיגות יום הולדת 80 לשמעון פרס. אסנת היא בוגרת תכנית ‘גוונים’- למנהיגות יהודית פלורליסטית והתכנית למנהיגות צעירה ישראל- גרמניה של קרן ברטלסמן. בהמשך להשתתפותה הפעילה בתוכנית קרן ברטלסמן, החלה לעבוד בשנת 2006 כמנהלת פרויקטים עבור הקרן ובמשך 8 שנים ניהלה עבורה את הפעילות והסמינרים בארץ. כמו כן, אסנת ניהלה את פורום ‘אופק ישראלי’ של תכנית המנהיגות ישראל-גרמניה. אסנת בעלת תואר ראשון בהצטיינות, במסלול דו-חוגי בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטה העברית בירושלים. אסנת היא אמא לשלושה ילדים, ילידת ירושלים וכיום גרה ברמת השרון. מובילה את רעיון הסרנדיפיטי בישראל ומובילה קהילה גדולה ופעילויות בנושא. בזמנה הפנוי אוהבת לטייל עם זואי הכלבה, לראות עולם ולהכיר אנשים מעניינים.
קרא עוד

אופירה גולדווסר, סמנכ”לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני

אופירה היא סמנכ"לית משאבי אנוש ופיתוח ארגוני במעוז. בתפקידה הקודם הייתה מנהלת הפיתוח הארגוני בחברת כלמוביל, בעלת רקע וניסיון במגוון תחומים וארגונים במגזר העסקי - טכנולוגיה, מצוינות תפעולית, אחריות תאגידית ומשאבי אנוש. במסגרת תפקידיה השונים הובילה תהליכי שינוי ושיפור משמעותיים ועסקה בקידום תרבות ארגונית מכילה, מסלולי פיתוח קריירה וחוויית עובד.ת מיטבית. בנוסף, אופירה מוסמכת כמאמנת אישית וכמלווה במתודולוגיית "המוח השלם".
קרא עוד

מנכ״לי מעוז לשעבר

ד”ר יאיר שינדל

ד"ר יאיר שינדל, ייסד את מעוז ביחד עם יותם דגן בשנת 2010, כיהן כמנכ"ל בשנים המוקדמות וכחבר בורד עד 2014. כיזם עסקי וחברתי, יאיר היה שותף בהקמה, יזם וניהל ארגונים נוספים ובהם ישראל דיגיטלית, רשת הבריאות של 8400 וארגון סטארט אפ ניישן. לאחרונה הוא מייסף-שותף ומנהל שותף של קרן אמון, קרן השקעות מובילה בתחומי הבריאות הדיגיטלית הממוקמת בישראל ובבוסטון. נולד למשפחה של רופאים, הוריו וסביו הם רופאים. סבתו היא ניצולת רשימת שינדלר, שנמלטה ממחנה ההשמדה אושוויץ. יאיר החל את הקריירה שלו כרופא, אבל הסב את עשייתו ליזמות ולחדשנות. הוא סיים את התואר שלו המדעים וברפואה באוניברסיטת בן גוריון, ה-MBA שלו מבית הספר למנהל עסקים בהרווארד. יאיר שירת כקצין ביחידה מיוחד בצה"ל, בתפקידו האחרון שירת כקצין הרפואה של שייטת 13. יאיר נשוי להילה ויש להם שלושה ילדים.
קרא עוד

ד”ר יואב הלר

יואב ניהל את ארגון ‘מעוז’ משנת 2014 עד 2021. בראשית דרכו המקצועית יואב היה חבר בצוות ההקמה של אתר האינטרנט YNET וכיהן כעורך הספורט ודף הבית. לאחר שלוש שנים ב-YNET עשה הסבה מקצועית וניהל את יחידת התכניות הארצית במכון ‘ברנקו וייס’ במשך כשש שנים, במהלכן הוביל כמאתיים עובדים, גייס משאבים וניהל תקציב של כ-50 מיליון ₪. בסיום תפקידו במכון ‘ברנקו וייס’ יואב יצא לשליחות בלונדון, בתקופת שהותו יזם, הוביל והוציא לפועל שורה של פרויקטים ותוכניות בתחומי ההסברה, ציונות והעולם היהודי, לרבות תכנית העמיתים היוקרתית  Israel Connect  Europe. בהכשרתו יואב הוא היסטוריון שמתמחה בחקר השואה, בעל תואר דוקטור מאוניברסיטת לונדון, תואר שני במינהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במדעי המדינה ולימודי מזה”ת מאוניברסיטת תל אביב. יואב הוא רב סרן במילואים ושירת כמפ׳ וקצין אג״מ בסדיר ובמילואים ביחידה מיוחדת של חיל האוויר. מתגורר בתל אביב, נשוי לפולי ואב לרעות ודני.
קרא עוד