שולחן העבודה של טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית כנפיים של קרמבו

קצת עלי
טליה בז’רנו, מנכ”לית כנפיים של קרמבו. 15 שנים שאני חלק מהארגון המופלא הזה שלא פחות ממשנה עולמות. נשואה לאהרון ואמא של אלמי (9), גור ומיקה (6.5) גרה בתל אביב. אוהבת את החיים, אוהבת אנשים, שירה עברית ומוסיקה.

מה אני עושה בתפקיד שלי בימי שגרה?
אני מנהלת ארגון מופלא המונה קרוב ל- 100 סניפים ברחבי הארץ, בהם פעילים יחד כ-10,000 ילדים ובני נוער עם ובלי מוגבלויות. לתנועה מעל ל- 200 עובדים הפרוסים בכל הארץ, הפועלים בשטח ובשנת השירות. לארגון 40 אלף בוגרים, מכל מגזרי החברה הישראלית שמפיצים הרבה טוב. ביום יום שלי אני עובדת יחד עם פעילי ועובדי התנועה להפיץ את החזון החשוב שלנו – יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם. לדאוג שכל ילד בישראל ירגיש שייך ומשמעותי.

האתגר / הקושי הכי גדול שלי כרגע
האתגר המרכזי שלנו הוא שעל אף ההישגים, ההצלחה והאימפקט החברתי הגדול של כנפיים של קרמבו, אנחנו עדיין לא מתוקצבים כראוי. כמנכ”לית אני עוסקת רבות בניסיון לייצר ל’כנפיים של קרמבו’ תשתית תקציבית ראויה לפעילותה שתאפשר יציבות וצמיחה. זהו ארגון חשוב מאוד בנוף של החברה הישראלית וצריך להבטיח שלא רק יהיה פה לאורך זמן, אלא יגדיל את האדוות שלו.

משהו שעבד / עובד לי טוב בימים אלו, מבחינה מקצועית
תקופת המלחמה הוכיחה לנו שאנחנו יודעים לעבוד גמיש, מהר ומקצועי, והשירות שאנחנו נותנים הכרחי לחוסנה של החברה הישראלית. הקמנו מרכזים באזורי מפונים שפועלים ברמה יומית על מנת לתת מענה לילדים מפונים עם ובלי צרכים מיוחדים בים המלח, באילת, בצפון ועוד. אנחנו פעילים בכל רחבי הארץ במלונות של מפונים וקולטים לפעילות שלנו כל ילד.ה ונער.ה שרוצים לקחת חלק.
המלחמה חידדה לנו עוד יותר, שהכלי שברשותנו הוא הכרחי ליצירת חוסן קהילתי ולאומי ומאפשר תחושת שייכות ומשמעות לכל פרט בחברה.

מה נותן לי כוחות?
בימים אלו אני נאחזת בטוב שכנפיים של קרמבו מפיצה. אני רואה את הנוער המופלא שלנו, הבוגרים והעובדים שנרתמים לכל משימה ואני מתמלאת בתקווה. אני מסתובבת בשטח, פוגשת את הפעילים, העובדים ומשפחות המפונים ורואה את השמחה, ההכלה והאהבה שהם מפזרים סביבם. זה נותן לי דרייב לקום כל בוקר מחדש ולהחזיק בתקווה שיגיעו ימים טובים יותר.

תמונה שמשקפת את העשייה שלי בימים אלו
מצרפת תמונות מפעילויות שלנו ברחבי הארץ, במלונות ובסניפים, שמעבירים בני הנוער הקרמבואיים עבור בני נוער מפונים, עם ובלי צרכים מיוחדים.

משהו שאשמח להעזר ברשת
אנחנו בקרמבו קודם כל אומרים כן לפרוייקטים. איפה שיש צורך אנחנו נמצאים. אשמח להיעזר ברשת ביצירת שותפויות ממגוון מגזרים שיוכלו לסייע בהקמת הפרוייקטים השונים לחיזוק החוסן החברתי כגון הקמת מרכזים לילדים מפונים, הקמת סניפים בעוטף ועוד.

האירועים שסימנת שמעניינים אותך

לא נבחרו אירועים