מסע מפקחי ומפקחות המחוז החרדי 

חברת הרשת נעמי שי מפקחת פיתוח מקצועי והדרכה במחוז החרדי במשרד החינוך, יזמה את המסע לדרום בעקבות מסע הרשת החרדית, מתוך מטרה לחבר ולהתאים את המענים של צוותי הפיקוח במחוז שעוסקים בעשייה חינוכית ובמתן מענים רגשיים חברתיים וחינוכיים וחלקם עובדים עם קהילות מפונים מהדרום ומהצפון.

במסע השתתפו 70 מפקחים/ות וממונים והיו בו מפגשים עם אנשי ביטחון שפעלו בשעות הקשות הראשונות, אנשי קהילות שדרות, נתיבות ואופקים, אנשי חינוך וראשי קהילות שהעניקו למשתתפים ראיה מקיפה על אתגרי השעה ואפשרו להם להבין לעומק את הסוגיות המגיעות לשולחנם מאזור הדרום בימים אלה. הצוותים חזרו להמשך תהליך של יישום הלמידות בשולחנות העבודה.

נעמי שי שיתפה בקבוצת הרשת על התהליך שקדם ליציאה למסע
“מה התפקיד של מערכת החינוך בסיפור ה-7 באוקטובר/טבח שמחת תורה? עם השאלה הזו יצאתי ממסע הרשת החרדית שקיימנו בנגב המערבי.
בעקבות המסע יצאנו בפיתוח המקצועי של המחוז החרדי לתהליך משלנו. יום הכנה, יום מסע בשטח ויום עיבוד. עם הפנים קדימה בקבוצות מיקוד שונות, לעבד את הכרת הסיפורים לאחריות משותפת.”
על המסע עצמו הוסיפה נעמי: “מפקחי ומפקחות המחוז יצאו לדרום, שם נפגשו דרך 3 מסלולי למידה והתחברות ערכית עם ישובי הנגב המערבי והקהילות וקיימו שיח משמעותי עם אנשי חינוך, בטחון, ראשי קהילות ותושבים.
מפקחי המחוז החרדי הפרוסים בכל רחבי הארץ העסוקים בעבודתם בליווי, הכוונה, ותמיכה בעת החירום, בעשיה חינוכית ומתן מענים רגשיים וחברתיים. קיבלו במסע מבט מעמיק על האתגרים וההתמודדויות. על העבר, ההווה וחשיבה על העתיד.”

האירועים שסימנת שמעניינים אותך

לא נבחרו אירועים